19 Eylül 2012 Çarşamba

Son Hamile (sesi çok açmayın, çığıran kadın)

Hamile Olduğunu Haykıran Türk Kızı | Alkışlarla Yaşıyorum

Yukarıdaki kısa videoyu izleyip, kendinize geldiyseniz, okumaya devam edebilirsiniz. Başlıktaki uyarımı dikkate aldıysanız, böyle olması gerek. Eğer, olmadı ben hayattan soğudum diyorsanız, bi süre Yaşar Nuri Hoca ve Saba Tümer izleyin, geçer.

Facebookta, evlendiğini, hamile kaldığını ya da doğurduğunu yüzlerce resim, müzik, yazı vs. ile duyuran kadınlar, evet o hepimizin listesinde olan, yeni evlenen liseden arkadaşımız, hamile resimlerini paylaşan üniversiteden dostumuz, doğum yaptığını yedi düvele ilan eden iş yerinden arkadaş, işte bence aynı bu kadına benziyorsunuz.

Ne yaparsanız yapın, bence bir adamın eşi ya da anne olmaktan önce kadın olduğunuzu unutmayın. Öncelik onda olursa böyle şuurunuzu kaybetmezsiniz. Evlendiğinizde yahut anne olduğunuzda, kadınlığınıza rütbe aldığınızı düşünmeyin. Simone de Beauvoir'ın dediği gibi; ne kadar başarılı olursanız olun, kadınlara gösterilen tek gelecek evlilik olabilir. Anlıyorum valla, böyle büyüdünüz ve yetiştirildiniz ama bu döngüyü kıracak olan da yine sizlersiniz. Ayrıca bu durum bile şu videodaki manyaklığı açıklayamaz. Sanki sadrazam doğuracak bana ya, hamileymiş... Oraya çimento döksünler ki bi daha böyle bişey olmasın.

Hiç yorum yok: